Chicken Biryani
Cef Maneet Chauhan buat Biryani Ayam dengan lapisan ayam yang diperap, herba, beras, susu safron, gajus, kismis emas dan banyak lagi. Selain itu, Maneet berkongsi petua dan muslihatnya untuk memasak nasi basmati yang sempurna!