Chicken Tikka Masala and Aloo Gobi
Cef Maneet Chauhan memasak resipi pantas istimewanya untuk Tikka Masala Ayam Klasik, yang dipenuhi semua rasa dalam separuh masa. Seterusnya, Maneet buat hidangan vegetarian Aloo Gobi yang dipenuhi dengan rempah hangat.