Samosas and Pork Vindaloo
Cef Maneet Chauhan berkongsi dua hidangan hebat sesuai untuk jamuan makanan India penuh. Maneet mulakan dengan pembuka selera samosa goreng rangup dengan inti kacang kentang berkrim diikuti hidangan utama pedas Vindaloo Khinzir.