Beautiful Disaster
Gelombang baru aktivisme meletakkan bandar dalam keadaan berjaga-jaga dan membuatkan Vargas menjadi sasaran. Stabler dimasukkan ke unit baru untuk mengelakkan pasukan lamanya menjadi suspek utama dan untuk menghentikan serangan seterusnya.