Lago D'Averno
Karier polis Eli bertambah baik dengan pembunuhan pertamanya, membuatkan hubungannya dengan Stabler dan keluarga semakin janggal. Camorra mula berantakan, memaksa ketuanya untuk keluar daripada persembunyian dan meletakkan OCCB dalam bahaya besar.