Red, White, Black & Blue
Seorang penjenayah terbesar Mexico kembali beraksi. Stabler dan kawan lamanya kembali ke jalanan dan dunia jenayah, membuatkan mereka mempunyai lebih banyak persoalan berbanding jawapan tentang karier mereka.