He Was a Stabler
Dengan bantuan rakan lama akademi, Stabler bertindak memburu Emery. Menggunakan kenalan OCCB sementara boleh, Stabler perlu berhadapan dengan kebenaran di sebalik pembalasan dendam dengan bantuan terakhir daripada Joe.