A Midnight Check-In
Hanya ada tiga cef yang tinggal ketika tuan rumah Tituss Burgess mengalu-alukan tetamu VIP Andrew Zimmern untuk daftar masuk lewat. Para peserta buat snek tengah malam, dan pada waktu pagi, mereka mencipta hidangan sarapan menakjubkan.