Fire and Ice
Tituss Burgess alu-alukan tetamu VIP Esther Choi dan Judy Joo, yang mahu hidangan pedas untuk makan malam dari empat cef yang tinggal. Selepas hidangan pedas, para cef mesti guna lebih banyak sumber berharga untuk buat hidangan sejuk untuk para tetamu.