The First Bite
Hos Tituss Burgess menugaskan lapan cef membuat hidangan menyambut tetamu VIP Marcus Samuelsson. Selepas seorang cef disingkirkan, cef yang tinggal dibahagikan kepada pasukan dan ditugaskan untuk membuat beef Wellington atau cassoulet.