Oodles of Noodles
Tituss Burgess meminta lima cef yang tinggal mencipta hidangan mi untuk tetamu VIP dan Iron Chef Michael Symon. Kemudian, dua cef terbawah bersemuka dalam pusingan kalah mati menampilkan telur asin.