Entrepreneur Week
Dalam kelas memasak terakhir musim ini, Makenna dan Kendall bereksperimen dengan kelas baru untuk sekumpulan usahawan. Para tetamu belajar cara mencari trufel, sementara Kendall menutup dapur Julia untuk musim panas.