Back in Business
Selepas banyak ketidakpastian, sekolah Courageous Cooking di kotej Julia Child di Perancis kembali dengan kumpulan pelajar baru. Makenna Held dan suaminya, Chris, menjalankan sekolah bebas resipi dengan cef eksekutif Kendall Lane dan suaminya, Ross.