Breaking out of the Comfort Zone
Makenna dan pasukannya mengalu-alukan jururawat bersara, jurutera, pakar keibubapaan dan pencari kesempurnaan keluar dari zon selesa masakan mereka dan belajar memasak tanpa resipi. Ikuti perjalanan mereka mempelajari kebebasan memasak.