All Things Provence
Makenna dan Kendall serlahkan ramuan tempatan Provence. Sementara itu, pelajar dengan pelbagai kemahiran-daripada orang baru sepenuhnya kepada penulis buku masakan - terbukti mencabar. Dan Chris mengenal pasti alat dapur yang bermula pada tahun 1950-an.