Amazing Animals: Animal Snackers
Rudy si kuda mini menyertai Duff Goldman dan Kardea Brown untuk mencabar pembuat kek mencipta pencuci mulut penyamaran makanan kegemaran haiwan. Mereka juga mesti memasukkan herba, rempah atau sayuran yang selamat untuk dimakan oleh haiwan mereka.