Amazing Animals: Sea Creature Sweets
Diilhamkan oleh Lookout Cay Disney, Duff Goldman dan Kardea Brown meminta pembuat kek membuat pencuci mulut haiwan laut di lautan atau pantai. Kemudian, Mickey Mouse dan Minnie Mouse singgah memberikan pembuat kek yang menang percutian Disney Cruise!