Amazing Animals: Macaronimals
Duff Goldman dan Kardea Brown cabar pembuat kek kanak-kanak mencipta macaron haiwan yang comel dengan habitat yang boleh dimakan. Kerana macaron boleh menjadi rumit, Duff menunjukkan cara membuat adunan halus sebelum waktu membakar bermula.