Amazing Animals: Doggone Good
Diilhamkan filem animasi "Dog Man," Duff Goldman dan Kardea Brown memasangkan 10 pembuat kek kanak-kanak yang tinggal untuk membuat kek Dog Man dua tingkat. Pembuat kek mesti memasukkan ramuan yang disukai oleh semua anjing (dan manusia) - bakon!