Things Are Getting Better
Selepas bercerai, seorang bapa tunggal ingin permulaan baru dengan rumah baru untuk dirinya dan anaknya di Florida. Dia mahukan rumah mewah dan berdekatan laut, tapi rakan baiknya risau dia berlebihan.