New Cabin in New York
Usahawan yang baru membujang mencari sebuah kabin di Hudson, New York. Dia mahu rumah dengan ruang untuk anjingnya berjalan yang tidak jauh ke bandar, dan rakannya cuba memastikan dia dokus dan menilai faktor tarikan.