Moving to Maine
Pasangan ini dan dua anjing mereka meninggalkan pantai Cape Cod untuk kabin di Norway, Maine. Kedua-duanya mahu mencari hartanah pinggir air, tetapi seorang kontraktor dan terbuka untuk pengubahsuaian manakala yang lain mahu rumah baru yang sudah siap.