A Whole New Life in Broken Bow
Pengantin baru ingin pindah dari Dallas ke kabin di Broken Bow, Oklahoma. Kedua-duanya suka kehidupan yang lebih perlahan dan akses kepada tarikan semula jadi, tetapi seorang mahu binaan baru dengan dapur cef, seorang lagi suka suasana kabin tradisional.