From Texas to Perth with Kids, Cats and Kangaroos
Seorang ibu tunggal dari Texas bertemu teman sejiwa Australia dan sedia berpindah ke Australia. Mereka mahu membeli rumah pertama di Perth, bersama anak-anak dan kucing, mereka mungkin perlu bantuan daripada keluarga lelaki itu.