Road Weary in Puerto Viejo, Costa Rica
Selepas bertahun-tahun perjalanan nomad untuk blog mereka, pasangan ini ingin menetap di Puerto Viejo, Costa Rica. Mereka mahu menikmati keselesaan rumah tetap, tetapi mereka berbeza pendapat tentang perincian kehidupan baru mereka.