Killer Waves in Puerto Escondido, Mexico
Kerja jarak jauh membenarkan pengembara ini berpindah dari London hujan ke Puerto Escondido, Mexico. Mencari tempat dia boleh belajar budaya, luang masa bersama kucing dan meluncur ombak di tempat meluncur terbaik dunia.