Sepasang suami isteri ingin meninggalkan Kanada untuk memberi anak-anak mereka didikan antarabangsa di Costa Rica. Mereka membeli restoran beroperasi di Tamarindo, dan kini mencari rumah yang sesuai untuk anak-anak mereka yang juga dekat dengan bandar.