Miami Model Finds a New Look in Thailand
Model Miami berhasrat untuk memperluaskan kerjayanya dengan memulakan agensi model di Chiang Mai, Thailand. Dengan kos kehidupan yang rendah, Chiang Mai menjadi lokasi utama nomad digital. Oleh itu, persaingannya bertambah sengit.