A Christmas Homecoming in Paris
Selepas 15 tahun di San Francisco, warga Paris bersama isteri yang hamil akan pulang ke tempat asalnya, Perancis. Mereka mahukan rumah yang luas secepat mungkin namun inventori terhad di tengah Paris mungkin membawa mereka ke pinggir bandar.