From Bangkok to Berlin, Hoping for Snow
Selepas dua tahun di Bangkok, keluarga ini menuju ke Berlin dan teruja untuk perayaan, mungkin juga salji! Mereka mencari rumah berhampiran sekolah dan kerja, namun pasaran yang sengit menjadi cabaran dalam mendapatkan lokasi yang praktikal.