A Christmas Clash in Orebro, Sweden
Keluarga berlima teruja untuk menikmati Krismas putih apabila berpindah dari Australia yang panas ke Orebro, Sweden yang bersalji. Rumah luas di lokasi yang mereka mahu mungkin terlalu mahal, lalu kegembiraan perayaan mungkin bertukar menjadi konflik.