A Return to Childhood Memories in Maratea, Italy
Selepas 20 tahun dalam kesibukan Brussels, wanita Itali pulang ke rumah musim panas masa kecil di Maratea, Itali. Dia inginkan ruang dan kebun besar, namun ibu bapanya risau jika dia akan dapat mencari rumah yang sesuai pada masanya.