Back to Nature in the Franklin District, New Zealand
Guru yang mengajar seumur hidupnya kembali ke tempat dia belajar 15 tahun lalu di Daerah Franklin, New Zealand. Suaminya meninggalkan perniagaan, jadi mereka perlu bergantung kepada hanya satu pendapatan di tempat yang lebih mahal daripada New Orleans.