Music and Inspiration in Playa del Carmen, Mexico
Seorang penyanyi yang bercita-cita tinggi mencari inspirasi dan kesejahteraan di Playa del Carmen, Mexico. Dia berusaha untuk berkarya semula. Namun, mencari keharmonian di Mexico dengan hanya gitar dan simpanan yang terhad ialah satu cabaran.