Selepas pulang setelah melahirkan anak sulungnya, Lisa mula menyiasat. Paranoianya meningkat dengan kehadiran Ati, penjaga sewaktu berpantang yang sangat percaya pada kepercayaan karut dan menjadi penghalang antara Lisa, Charles dan anak sulungnya.