The Addams Family
Pada ulang tahun ke-25 kehilangannya, Fester Addams tiba-tiba muncul dari Segitiga Bermuda, tetapi Wednesday meragui identitinya. Adakah lelaki ini benar-benar Fester atau hanya helah untuk merampas harta keluarga Addams?