The Stranger in My Home
Kehidupan sempurna Ali dan anak perempuannya, Katie, tergugat apabila seorang lelaki asing mengaku sebagai bapa kandung Katie.
Kehidupan sempurna Ali dan anaknya, Katie, tergugat apabila seorang lelaki asing mengaku sebagai bapa Katie. Semakin banyak rahsia terbongkar, obsesinya bertukar jadi bahaya, menjerat mereka dalam pembohongan dan ketakutan. Berdasarkan novel laris.