Orcutt Ranch
Zak dan kru mengesyaki kuasa jahat berlaku ketika mereka menyiasat ladang yang dihantui tentang ritual di ruangan bawah tanah dan pembunuhan mengerikan di sebelah. Pasukan itu berjalan di kawasan yang gelap ketika mereka cuba membongkar misteri itu.