Ghost Island
Zak dan kru mengharungi ribut salji untuk menghadapi kehadiran yang agresif di ladang terbiar yang terletak di luar pantai Great Salt Lake di Utah. Kubur tanpa tanda dan bisikan sumpahan membayangi penyiasatan ketika lelaki itu mencari kuasa gelap.