Enchanted Forest
Para kru menyiasat fenomena aneh di taman hiburan tercinta di Turner, OR. Penemuan pertempuran berdarah di kawasan taman menyebabkan Zak percaya bahawa sisa tenaga boleh bertanggungjawab untuk manifestasi itu.