Crisis in Oakdale
Para kru menyiasat tenaga jahat yang menggelapkan rumah keluarga yang bersedih. Semasa tempoh berkurung yang penuh emosi, Billy dan Aaron menjadi lemah secara misteri dan Jay menyaksikan pintu terbuka dengan sendirinya.