Terror in Fontana
Para kru pergi ke Fontana, CA, untuk menyiasat rumah pinggiran milik sebuah keluarga yang mendakwa mereka diganngu syaitan. Semasa tempoh berkurung mendebarkan, mereka dikejutkan dengan mesej ngeri yang dihantar melalui mainan kanak-kanak.