Overlanding Trailer
Ian suka membina segala-galanya dari awal, dan pada episod ini, dia menunjukkan kepada anda cara membina treler daratan anda sendiri. Dia bermula dengan treler angkut dan melengkapkannya dengan semua keperluan untuk hidup di luar grid.