Military Jeep Chassis Swap
Ian membawa masuk M715 1968. Dia mengambil badan dari casis asal dan meregangkan casis Jeep JK untuk memuatkannya. Kemudian, dia menambah ampaian yang dinaik taraf, gandar 1 tan dan enjin LS untuk menjadikannya sebuah trak lumba.