Bomber Fab Pt. 2
Contoh pada casis denai diteruskan apabila Ian menambah motor dan transmisi pada binaan. Kemudian, sudah tiba masanya untuk memasang gandar di bawahnya dengan ahli ketiga baharu supaya dia boleh memandu pacuan empat roda sepanjang masa.