FourWheeler Adventure - Hot Springs
Ian dan rakan-rakannya jalani pengembaraan tahunan FourWheeler, kali ini ke Hot Springs Off-Road Park di Arkansas. Dia membawa Bomber Fab membina beberapa halangan ekstrem, dan bersedia membantu rakan-rakannya mengeluarkan jentera mereka daripada masalah.