Nocturnal Nightmare
Apabila penjejak Bigfoot dari Pulau Prince of Wales, pasukan itu memutuskan untuk berpisah. Semasa Russell dan Mireya menyiasat kesan haba mencurigakan di tanah besar, Ronny menemui sesuatu yang tidak kelihatan di kemnya.