Tunnel of Terror
Russell mengguna anjing robot meneroka lombong terbiar dan menemui bukti luar biasa. Bryce jumpa Bigfoot berusia 60 tahun. Ronny dan Mireya berkhemah di kawasan berpaya dan ada yang terlalu dekat untuk keselesaan.