Dual Pursuit
Bukti Bigfoot berjubah membawa pasukan untuk menyiasat sekitar lombong terbiar itu. Semasa Ronny dan Mireya mencuba teknik mengumpan, Russell menjejaki bunyi pelik ke hutan yang misterius. Dan Bryce terjumpa bukti kemungkinan orang hilang.