Tracking Terror
Bunyi pelik membawa kepada penemuan yang mengganggu untuk Ronny dan Mireya. Bryce mendengar jeritan berdarah berhampiran zon sasaran. Russell menjejaki makhluk misteri ketika ia menuju ke tanah besar.